24-timmars igen.

Idag började jag kl 8:30 linkade dit med min onda höger fot, fick gå på tå, gjorde så jäkla ont. Men tog en elastisk linda på jobbet och sedär det blev genast mycket bättre. Idag har det inte varit några operationer utan har endast gjort städjobb och kontrolljobb som man ska göra på helgerna. Jobbade bara till kl 14:00 så det var helt ok. Träffade en annan svenska idag som kommit för någon dag sedan så idag vi bara svenskar som jobbade det passet i alla fall. Nu har jag passiv hemmavakt till kl 8:00 imorgon, under eftermiddag har jag tvättat lite i tvättrummet här, mina kläder från igår var nästan oigenkännliga av lera och smuts så det är skönt att det finns tvättmaskin här. Eftermiddagen har jag tillbringat på balkongen i en skön solstol och läst och slumrat och så har grannet (vet inte vem det är) spelat bra musik som jag kunnat digga till. Utsikten från balkongen är ju inte helt fel den heller. Har varit en lugn dag än så länge med andra ord, tänkte vila ordentligt och bestiga en mindre berg i morgon hoppas jag. Om vädret och foten så tillåter. Är helledig i morgon, sedan blir det långdag på måndag 7:45 till 22:00 + hemma vakt 22:00 till 7:45. Allt för idag.
Hej Mia kul att du varit inne här och läst och framförallt kommenterat.

Solstol, boken, jourtelefonen, lite fika - mer behövs inte för att man ska ha det gott

Kommentarer
Postat av: Pia S

Tjenar Pia!

Vilka härliga vyer du har!

De ser riktigt mysigt ut på

balkongen.Men ta de nu FÖRSIKTIGT

när du BESTIGER nästa berg!

Ha de gott kram Pia

2010-08-08 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0