Jobb i 24 timmar, aktivt och passivt

Har idag jobbat mellan 07:45 och 22:00 som "aktivt". Men aktivt och aktivt....klockan 11:00 var vi klara med våra 3 operationer, sedan har vi försökt fördriva tiden med allehanda ting, plocka runt lite, visas runt på hela sjukhuset, äta glass i solen på terassen, lösa sudoko, planera morgondagens vandring upp till 800 meters höjd osv osv. Nu har jag kommit hem till min lägenhet och nu har jag passiv vakt till i morgon kl 07:45...få se om jag får sova inatt eller inte.
Det har varit helt underbart väder här idag, varmt och soligt. I morse låg fjorden helt stilla så naturligtvis kommer det ett foto av speglingen i fjorden från min balkong...

Vackert eller hur....hoppas att jag har andra bilder imorgon att visa från andra sidan dalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0