9 Oktober Emma och Robin på besök

Emma kom med sina katter på fredagen. På lördagen åkte vi ut till Svampabanan där Robin skulle få prova på hur det är att köra folkrace. På kvällen fick det bli fotboll Sverige - Danmark hos oss. Tror nog att Robin blev ganska paff när Bengt o jag kom in och skrek heja sverige, jag i gul-blå peruk, Bengt med svensk vimpel runt halsen och så hade vi öl och gul och blå ballonger i famnen. Att vi spökade ut oss sådär berodde på att han är fotbollsfreak och hade med lagtröja både till Emma och till sig själv. Nåja han fick ett gott skratt och som tur är finns det inga foto på detta. En trevlig helg, där jag på söndagen åkte till Nybrostrand och gick en havspromenad med Pia och 2 väninnor till henne, hon hade gjort lunch som vi hade med ut och åt, och sedan blev det kaffe och god kaka när vi kom hem till henne. Suck det är såhär helger ska vara, barn hemma och hälsar på di gamle och så lugn och ro. Robin

  Emma


Såklart fanns det foto på vår fina utstyrsel Emma hade mobilen laddad, ibland är dom snabba:


Kommentarer
Postat av: Emma

Men eeey! var är din min-bild??! Du tog också en sån rolig i bilden, mamma!

2009-11-01 @ 23:53:37
URL: http://woopsies.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad kul att du startat en blogg! Var ju precis det som jag önskade så vi kan följa med vad som händer er med :)

2009-11-03 @ 09:24:07
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0