Måndag 22:e. Jaha hur blir det nu??

Vaknade upp ur min "medvetslöshet" kl 9:30, oj var verkligen riktigt trött igår. En dusch fick mig att börja fungera igen och sedan gröt till frukost.
Ringde vårdcentralen för att kolla upp mina MRSA prover och dom var negativa, så bra!!! Sedan ringde jag kranskärlsmottagningen och fick prata med en sjuksköterska där som tyckte att jag visst skulle vara sjukskriven 1 månad tyckte hon var bra så att man hinner hämta sig till kropp och själ. Så det blev till att ringa vårdcentralen igen och få en telefontid till imorgon, får väl se hur det går.
Sedan ringde Gerd från jobbet och undrade hur det var, dom är så undrande varför jag fått en infarkt och vem i helskotta är inte det??? Men faktum är ju så det är bara att gilla läget.
Vädret är inte så kul idag, men till slut fick jag i alla fall tummarna loss och kom ut, skönt om än regnigt, men med rätt kläder känns det ändå fantastiskt att komma ut - hmmm är som en drog - ja friska luften alltså.
Blev väldigt överraskad i eftermiddags också det kom blommor från min norska arbetsgivare - en helt underbar bukett i rött och rosa. Så rart av dem.
Ikväll åkte jag in och dansade lite linedance och berättade om infarkten.
Sen blev det kaffe och melon när jag kom hem och så tittade vi på bilder och film från när Bengt och jag flög tandemflygning i Hammar, härliga minnen kom åter, det var ju en riktig höjdare i dubbel bemärkelse.
Nu har jag nyss läst Johannas blogg och sett nya kort på Sarah mm och det är så kul att följa med och läsa om deras liv däruppe.


Buketten från min norska arbetsgivare. Snäll tanke!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ville bara säga att jag tycker det är lika roligt att "följa med" vad som händer er. Vi tänker på dig!



KRAM!

2009-11-29 @ 08:01:26
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0