Längesedan sist.....igen

Nu kanske det ska bli dags att uppdatera lite igen, är just nu i Trondheim för att jobba med kirurgi i 2 veckor. Ska bli jättespännande med ny plats och nya människor igen, samt lite jobbigt förstås. Åkte från Tomelilla i morse kl 8:19 med buss till Lund därefter tåg till Kastrup. Flyg upp hit och hit kom jag vid 14:00 tiden. Jag gick en sväng bort till min arbetsplats för att hitta vägen dit. Det blev en fin promenad längs och över Nidelva. Sedan har det mest blivit till att slappa på rummet på Pensionatet; som är litet inte helt fräscht i korridor och reception, men rummet är rent och helt ok och det finns rena lakan i sängen, så det blir nog bra. Litet pentry är här också så man kan kocka ihop lite mat.
Idag blir det inte mera, men kanske imorgon jag skriver om mina trädgårdsprojekt som nu nästan är klara.
Promenad längs Nidelva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0