Tisdagen den 17:e

Fick stanna kvar idag också eftersom det igår kväll blödde rejält från ljumsken och fick under natten lilla med rejält tryck över höger ljumske. Kan ni tänka er en 10cm bred tejp som går från vänster höft tvärs över mot höger ljumske, utsidan och undersidan av höger lår (nere vid knäet) tillbaka upp över höger ljumske upp mot höger höft. Ja det var ju inte så farligt att få dit den, men jag fasar för när den ska tas bort. Hade även näsblödning på morgonen så det blev till att stanna idag också, men imorgon ska jag få åka hem. Det är inte kul att ligga på sjukhus när man känner sig ganska pigg...Suduko tidningen Andreas köpt användes flitigt och så hade jag tagit med en extra pocketbok med från Oslo som tur var. Så på så vis gick dagen ändå. Hade alla mina sladdar också att hålla reda på. På kvällen kom Johanna, Sarah och Andreas med min väska och resten av sakerna jag haft hos dom. Ska ju resa hem imorgon så för att slippa åka in om till dom så var detta lättare för mig. Sarah var lite bättre nu och åt i alla fall 1 macka som jag hade. Trist att behöva åka därifrån, men å andra sidan längtar jag hem också....
Blev utkörd i korridoren ikväll pga platsbrist och ny patient, men jag hade lite flax för klockan 23 kom nattsyrran och sa att jag kunde få min gamla plats igen..skönt för det var inte lätt att sova därute, med allt spring.

Suduko är bra tidsfördriv


Sladdar och grejor som det ska hållas reda på i sängen

Sarah och farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0